Post by trumokciacanpay on Mar 4, 2022 14:52:34 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Travel Words: find\u0026swipe words ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Travel Words: find\u0026swipe words IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ bedriegt veel punten ▞▞▞
▞▞▞ Travel Words: find\u0026swipe words 2022 version ▞▞▞
Ik hou van dit soort spel. Dit is een van de beste. Ga zo door.
2e beoordeling. Dalen naar 2 sterren en verwijderen. Wachten op een update, hebben 200 sterren gebankt en kunnen geen beloningen verzamelen omdat er geen nieuwe taken zijn, de beloofde update is niet gekomen. Krijg ook herhaalpuzzels. Is saai geworden, waarom blijven spelen?
Wow, dit spel is geweldig, geweldig, ontspannend, makkelijk te spelen. Ik hou echt van dit spel. Ik raad dit spel aan iedereen aan. Ik geef je spel meer dan vijf sterren. Ga zo door. Bedankt!
Ik begin het onder de knie te krijgen, maar het is een leuk spel om te spelen
. betere aanwijzingen ach
Erg leuk woordspel
Plezier
Ik haat spaarvarkens voor mij, je bent bedrogen uit punten!!!!? Voor de rest geweldig spel. Als je een hoger tarief wilt, moet je het spaarvarken weggooien of veranderen!!!!!
Ik hou van het spel, maar heb problemen gehad op een paar plekken waar je iets probeert te doen en het een punt kost, maar niet doet wat het zegt dat het moet doen. Corrigeer alstublieft en u krijgt een ster terug om er 5 van te maken, niet 4
Net als dit spel zet het me aan het denken
Leuk spel...
Leuk spel
Geweldig
Dol zijn op
Sword Play! Ninja Slice Runner Action psck
Dit spel is zo leuk, ik kan niet stoppen met spelen!
Travel Words: find&swipe words Palavras ixak
Wat een schattig spel. De vertaling lijkt soms verkeerd, maar niets dat het spel belemmert.
Echt een leuk en kleurrijk spel. Sterk aanbevelen.
Travel Words: find&swipe words Kelime fli
Ik hou van woordspelletjes.
Houd niet van de veranderingen
Goed spel nadat je erachter bent gekomen hoe je boosters moet gebruiken. Er is geen tutorial voor het spel.
Tot nu toe zo goed A
Travel Words: find&swipe words Palabras frd
Goed spel.
Woorden vinden is soms lastig, maar ook de moeite waard. Verhaallijn is vermakelijk. Tips gemakkelijk te verkrijgen. Aan iedereen aanbevelen.
Ik geniet echt van dit spel. Ik was op zoek naar een nieuw woordspel en nu heb ik het gevonden. Dank u!
👍
Geweldig spel
Het is leuk
Ik hou van dit woordspel met een verhaal hierover
Travel Words: find&swipe words Παιχνίδια λέξεων xdg
Erg leuk, decoreren is schattig.
hou van dit spel
Het zou een leuk spelletje zijn ALS er geen energietekort was om het langer dan een minuut te spelen.
Het puzzelspel doet me denken aan een kruiswoordpuzzel die ik leuk vind. En het is een mysteriespel waarin ze op zoek is naar de verdwijning van haar vader
Vind alles leuk aan dit spel. Het enige waar ik op zou vallen, is dat je de hond of het meisje dat je speelt niet anders kunt noemen dan nvm. Behalve dat geweldige spel.
Het is leuk, maar je kunt de wijzigingen die je aanbrengt in de kamers niet veranderen.
Zo leuk, laat maar goede games komen
Ik vind het spel ontspannend. Leuk verhaal, plus het opknappen van een kamer, zorgt ervoor dat je je niet hoeft te vervelen door alleen maar de woordzoeker te doen. Je kunt ook heel lang spelen
Ik hou van deze taak
Wanneer is de volgende update voor dit spel???
Cool spel
Spel is erg leuk, behalve een veelvoud aan verkeerd gespelde woorden... Los dit alsjeblieft op
speciale liefde
Hou van dit spel
Heel erg leuk
Ik ben dol op dit spel, maar het wordt moeilijker naarmate je verder komt.
Vind het het beste spel ooit
Vind het spel leuk en het is leuk en zet je aan het denken
Geweldig spel!! Zet je zeker aan het denken